....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

macam2 farah a.k.a gjiElmo..

Kenapa akuh pilih tajuk ni sbgai cherita akuh tok entry kali ni.. ??? sebab kawan akuh yg bagi idea tok akuh tulis pasal akuh sndri.. kali ni pasal kerenah akuh yg sebenar yg org2 xpernah knl akuh perlu tahu. huhuu.. al-kisahnye mcm ni..

pada mulanye bg mereka yg belom pernah kenal hati budi, jiwa raga akuh sepak raga pon boleh jugak,  akan anggap yg akuh ni sombong giler kot.. yela, lau org yg akuh xkenal ttibe tego akuh pstuh minx nombor fon, xke pelik tuh.. mmg renungan KEREK la akuh bagi kn.. padan muka kau !!! hahaha.. kadang2 mmg akuh ni jenis yg tak suka campor dgn org kot.. tuh yg akuh ni sombong(org selalu anggap). nk wat cmne lagi kn, akuh tak berapa suka suasana baru bila akuh lom sedia nk terima sesuatu perubahan kn..


akuh yg sengal kdg2 la...
tapi kn, lau korg da tau akuh sebenar2nye kn.. mmg korang akan geleng kepala xsudah la.. so, paham2 la kn.. tak paham jugak ??? haish !!! yela, akuh terangkan sikit..


akuh ni lau da mula gelak mmg ta hingat dunia !!
nak2 lagi bila ade geng yg sekepala dgn akuh.. mmg gamat la jawabnye.. kadang tuh smpai setengah jam akuh layan gelak akuh ni tanpa henti.. (korg bayangkan lah sendiri) 

lagi MACAM2 pasal akuh, hmmm ??? ye, ade lg macam2 pasal akuh la.. akuh ni mudah geleman pada ayat yg bunga2, mksod akuh ayat2 chinta la.. pada golongan pria di luar sana yg agak2 nak ngorat akuh tuh ade ke ??? tolong la !! toksah nak belakon mcm artis lam drama, kasi ayat yg bunga2 n jiwang tok pikat akuh.. akuh tak perlukan sume tuh la, aduyai.. cukop lah sekadar ayat "hye, u/awak/kamu/kau.. i/saya/kita/akuh nak kenal dengan lebih rapat leyh x ???" mcm ni ke, pon akuh terima jugak la.. tapi tgk pada keadaan n situasi jugak la kn..


lagi ???? hmmm... akuh suka membaca, nyanyi, menjerit, n suka aktiviti lasak.. akuh suka panjat bukit, jalan kaki, tunggang motosikal, drift laju2.. huhuhu, pantang stereng lam tangan, kompem la akuh mula menekan pedel minyak sekuat yg mungkin.. hahaha ! giler la akuh ni kn.. patut la da bnyk kali akuh ni xcident.. heheh.. (xcident kecil2 jek).


lagi ??? akuh ni suka berangan, ade jek mase terluang mula la akuh nk berangan itu ini.. tapi angan2 akuh tak la melampau smpai tahap gaban.. huhu.. angan2 akuh pon bese2 jek.. tp setakat angan2 n xkan pernah jd kenyataan pon kn..



hmm, akuh rasa macam da malas nk menaip la.. otak akuh sekarang da melayang ke tempat lain, xtau ktne.. jadi, cukop ni jela korg perlu tahu pasal akuh kn.. yg laen2 akan di update dr semasa ke semasa.. korg tunggu jela masanya nnt..


sekian..

waktu : malam
masa : 11:40pm
cuaca : gelap gulita

No comments:

Post a Comment