....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 9, 2011

celeb bufday syed !

ni juz nak share dengan korang pasal birthday party sorang member akuh.. party tersebut telah dirancang oleh wife dye secara secret tanpa pengetahuan dye langsung.. memang teruja la kitorang dengan plan NIsya(wifeSyed)...

lepas jek habis class petang semalam, kitorang gerak ke wangsa walk(WW) dengan kereta Wan.. sebelum sampai di WW, Nisya telah mengamanahkan kat Nina untuk mengambil kek yang ditempah kat secret recipe lepas tuh ambil beberapa barang kat tempat kerja Nisya dekat area melawati..
then, barulah kitorang gerak ke WW lebih kurang pukul 8 malam.. sementara kitorang g booking bilik karoke kat WW tuh, Nisya pulak terpaksa melengahkan masa dengan Syed sebab takut terkantoi.. huhu.. akhirnya tepat kul9:15 malam plan yang dirancang menjadi kenyataan..

dengan rasa terharu dan air mata yang bergenang dimata tapi tak jugak meleleh2, Syed hanya mampu tersengih dengan kejutan yang dibuat untuknye.. kitorang rasa happy dapat tengok Syed happy.. selepas tuh plan diteruskan dengan tiupan lilin pada kek dan sesi mengotorkan muka serta sesi karoke pon berjalan dengan sempurnanya..


 dari kiri : akuh, 2 orang bertudung(kawanNisya), Nisya(tudungkuning), shuhada, nina, ezlin n Syed(katbawah)
sepatutnya party tuh habis lam kul 11:30malam, tapi disebabkan ade masalah teknikal akuh n ezlin terpaksa balik awal ditemani oleh opie n man sebagai driver untuk hantar kitorang balik... huhu.. kesian kat dorang berdua terpaksa follow kitorang balik awal.. yela kan, anak dara tak elok keluar malam sangat kan.. 

lepas minta diri tuk balik, Nisya n Syed tak habis2 say thanks kat kitorang sebab surprise party ni.. pape pon kitorang happy jugak..
member yang memeriahkan party yang tiada dalam pic di atas : man, wan, opie n hafiz.. fatin pulak tak dapat juin sebab ade masalah yang tak dapat dielakkan.. takpe, next time ade lagi kot kan..


waktu : malam
masa : 22:16pm
cuaca : sangat elok 

No comments:

Post a Comment