....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

tidak punya masa.

sorry to all...
da lama tak update blogg.. rindu bukan kepalang lagi lah... nak buat camne kan.. berukband terminated buat sementara waktu.. sobsob.. :(  ni pon baru ade kesempatan sementara jugak, curi2 wat blog kt open lab MSU... sebab rindu punya pasal la..
sorry again, lately ni banyak nak kena buat.. schadule padat sangat.. study, study, study.. al-maklumlah, student la katakan.. tapi papepon.. jangan risau, akan ade masa yg betul2 terluang untuk update blog bagi sepanjang hari yang terlepas..

akan ade citer terbaru pasal sem-2 ni.. pasal perangai, gelagat and kenangan yang akan dikongsikan nanti.. cuma tunggu masa itu tiba jek.. ok la, takmau bebel pepanjang.. cuma nak kongsi dengan korang, minggu depan da final exam untuk semester-2 ni.. doa2kan lah kejayaan saya ye...

sebelum terlupa,  saya juga akan upload pic terbaru bila ada kesempatan. bukan sekarang la kan... citer pasal life saya sepanjang saya tak berblogg ni.. macam2 dugaan berlaku dalam hidup semenjak dua menjak ni.. ok, la.. itu akan di bicarakan di n3 yang akan datang la...

cuma, sebelum jari ni menekan ke butang LOG OUT,  saya ingin menyuarakan isi hati saya yang saya sangat2 rindu untuk menaip pepanjang n3 kat bloog ni... 

nantikan kemunculan saya semula tidak lama lagi ye.. bubye bloggg will miss you lot !!

No comments:

Post a Comment