....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 15, 2011

keep smiling !

keep smiling~




'Have a beautiful day, no matter what else is going on around you'


ni kata-kata dalam kad ucapan yang akuh beli kat memory lane. kad yang akuh beli untuk sipolan satria merah tuh. kad ucapan yang pertama dan terakhir akuh beli untuk dia, kot. kad untuk memulakan perkenalan.
kad ni akuh beli atas desakkan bff n member2 yang lain kepada akuh untuk membuka langkah pertama. mereka ni yang memberi akuh semangat untuk memulakan dulu sesi perkenalan. al-maklumlah, nak tunggu sipolan tuh mula dulu ?? MEMANG TAK LAH ! menurut mereka, dia ni terLEBIH pemalu sangat.

jadi, kali ni biar akuh pulak yang merasa bagaimana nak ngorat 'awek'. kiranya akuh ni akan bertukar jantina sebagai lelaki untuk memikat hati sigadisnya. hahahaha, jarang dibuat orang. diterima atau di'reject' tuh belakang kira. yang pasti akuh dah mulakan dulu sesi suai kenal ni.

kad ni akuh akan serahkan kepada yang bertanggungjawab pada hari terakhir sebelum cuti raya nanti. sebab ape ?? sebab, akuh bolehlah menyembunyikan diri untuk sementara waktu daripada terserempak dengan dia kan..

lagipon, ade sumber dah bagitau kat akuh yang sipolan tuh memang masih single n available lagi. FB pon dia takde lagi la beb ! pelik, dia ni asal dari kampung mana pon tak tau la. macam kata lecturer subject OB akuh yang tak percaya manusia zaman sekarang masih tak punya FB lagi.

maybe, dia ni boleh di lebel kan sebagai manusia zaman kuno atau pon zaman batu. erkk.. berbekalkan telefon bimbit yang dia guna pon still di takok kuno iaitu nokia buterfly 3310. tak kisahlah, janji dia pandai n beriman sudah. teknologi boleh mengubah gaya manusia kan ??? kita tunggu masa saja. ouh, ya ! sebelum terlupa. menurut sumber, sipolan ni akan buat account FB bila dia sudah punya 'someone special' kelak. hoyeh ??!! so, kita just tunggu n lihat saja lah.


so, yang boleh akuh gambarkan rupa dan gaya dia adalah sebijik macam gaya NUBHAN AF tuh. huhuh..



sebijik gaya dia camni, sebijik ok !! n bayangkan Nubhan ni seorang yang pemalu sangat (@!#$%^&)


kalau tengok dekat2 n depan2, muka sipolan tuh camni la, tapi sipolan tuh versi kecik molek n kiut ala2 babyface. huhuh...



 so ?? da dapat bayangkan belum ?? haa, kalau belum, diminta bayangkan lah ya !.


waktu : malam
cuaca : ntah, macam nak hujan jek.
masa : 10:20pm
 

1 comment:

  1. gud luck kawan!!teringat tyme aku dulu ada gak buat mcm nie..hahhahahaha

    ReplyDelete