....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 2, 2011

tumpang gembira..

selamat malam blogger~
n3 kali ni akuh nak cherita pasal perasaan gembira, malam ni bukanlah gembira sangat tapi hanya nak kongsikan je perasaan ni.

kenapa akuh gembira ?? sebab dalam masa terdekat ni family akuh nak adakan kenduri. yakni, walimatulurus. bukan akuh yang nak ke arah itu tapi beberapa orang sepupu & kakak akuh yang akan melangsungkan hari bahagia.


pada 8hb nov ni sepupu yang pertama a.k.a cucu sulung dalam keluarga akuh akan mulakan dahulu. tapi di mulakan dengan akad nikah dulu, bulan 12 baru kenduri besar2an untuk kedua2 belah pihak.
then, penghujung bulan12 jugak sehari sebelum christmas sepupu yang kedua pulak akan melangsungkan akad nikah sekaligus kenduri akan berlangsung sekali tapi hanya dipihak perempuan sahaja.


oh, lupa. pada awal bulan oct aritu, berlangsung sebuah kenduri pertunangan. sepupu akuh jugak, untunghlah cepat sampai jodoh, kan n pada hari raya ketiga aritu family akuh telah pakat menghantar rombongan merisik bagi pihak sepupu akuh jugak.


tahun depan, dijangka bulan 2 bersamaan dengan raya cina akan berlangsung kenduri pertunagan lagi. tapi kali ni kakak akuh pulak. untunglah, jodoh cepat sampai.. kan..

berapa banyak baju yang akan akuh cari n beli n mintak sponsor untuk pakai dihari bahagia mereka kelak ?! banyak kan ! banyak ! so, bersedialah wahai sepupu2 n kakak ku sekalian. 


akuh tompang gembira dengan mereka yang tak lama lagi akan menamatkan zaman bujang, akuh bila lagi ??? haa.. tulah, selalu sangat mintak jodoh dilambatkan. so, sekarang nak jelez pulak ke ??? eh, tolong sikit ! tak jelez pon lah, cuma nanti nak ajak diorang gi jejalan dah tak boleh la.. coz masing2 dah berteman kan.. huhuhu...


pape pon, selamat menempuh 'title' baru untuk diorang. ^__^

No comments:

Post a Comment