....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 12, 2012

alahai, kalaulah..

kalaulah dapat diputarkan masa semula. kalaulah dapat kembalikan orang yang dah takde, kalaulah dapat kembalikan kebahagiaan dan kegembiraan keluarga ni. kalaulah..
hmm...


bukan mengeluh, tapi mengenangkan kehidupan terdahulu.. seindah keluarga yang sempurna, keceriaan dan kegembiraan jelas dirasai.

tapi, kini tidak lagi. semenjak pemergian ibu, kehidupan keluarga ni menjadi kucar kacir. malah lebih kronik, dan tunggang langgang.

ini semua kerja TUHAN, takdir yang dah DIA tetapkan. akuh sebagai hamba yang kerdil ni akan tetap terima apa jua dugaan yang berlaku. akan tetap menyahut segala cabaran dan rintangan serta ujian yang DIA turunkan kepadaku.

mungkin, mungkin ada hikmah untuk semua yang dah DIA berikan ni. mungkin hikmah itu belum nampak lagi, tapi akuh percaya hikmah itu tetap ada. cuma lambat atau cepat jek masa untuk kita merasainya.

sebelum terlupa, terima kasih TUHAN dengan segala ujian yang telah KAU berikan ini. akuh bersyukur, sebab dengan ujianMU ini telah menjadikan akuh tabah dan kuat dari segi mental mahupun fizikal.

*_^

No comments:

Post a Comment