....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 29, 2014

Rasa hati. Luahan hati.

bohonglah kalau aku kata aku ni hati keras. bohonglah kalau aku kata aku ni hati batu. bohonglah kalau aku kata aku ni hati kering. bohong belaka...

aku manusia biasa. mungkin aku tak tunjuk yang aku sedang protes. mungkin aku tak tunjuk yang aku tak suka or benci ke apa. mungkin. sebab aku jenis yang malas nak beraksi. mungkin.

biarlah orang nak buat apa2 perkara yang melibatkan perasaan atau perbuatan samada buruk, tidak baik atau apa2 sekali pun.. aku dah tak kisah. seriously.

aku bukan pendendam. tapi aku juga bukan pelupa jika ada yang dah menggores perasaan aku sebelum2 ni. aku jenis ambil kisah tapi sekejap, dan tak kan lama. aku akan buang semua rasa itu jauh2.

that's why aku jenis yang suka menyendiri.. lebih banyak diam dari berbicara, jika aku berbicara lebih daripada biasa itu tandanya aku sedang bermesra dengan keadaan..

No comments:

Post a Comment