....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 8, 2011

terjawab sudah !

selamat pagi~ terlalu awal pagi sangat untuk akuh meng'update' blog hari ni. terlewat sikit dari yang dijanjikan di n3 sebelum ni. tapi takpe, akuh tetap update jugak even jari n mata ni rasa malas jek nak menaip. huhuhu



untuk sambungan mengenai ape yang akuh rasa semalam adalah berkaitan dengan sipolan yang bergelar satria merah tu. cerita yang tak begitu menarik dirasakan untuk dikongsi dalam blog ni, tapi akuh still jugak nak cerita.
akuh pernah bagitau yang akuh da pon menjalankan misi memberi kad untuk sipolan itu kan?? ingat lagi tak ?? ok ! then, semalam akuh telah di'cuak'kan oleh classmate akuh c nina ni mngenai info yang dia nak sampaikan pada akuh. cara penyampaian dia tuh yang membuatkan akuh tersangat cuak n rasa lain macam. ye ! memang betul rasa lain macam !!

tapi ,jangkaan akuh salah mengenai ape yang telah akuh expect daripada sipolan itu. pesanan yang telah disampaikan oleh nina selepas memenuhi syarat yang agak sexual harassment yang dipinta oleh nina sendiri, akhirnya terbongkar sudah teka teki yang bermain dibenak akuh sepanjang malam tadi.

peasanan itu berbunyi : 
nina : jie, satria merah ade tinggalkan pesanan kat effa.
akuh : ape dia ?? cepat la gtau.
nina : sipolan tuh kata jie macam tak ikhlas jek bagi kad tuh.
akuh : hah ? erk..
nina : sipolan tuh kirim salam kat jie. *_^
akuh : erk.. waalaikumusalam. eh, jap. nape lak tak ikhlas ? lau tak ikhlas, kita tak la bagi kad tuh kat dia.
nina : yela, sipolan tu kate isi kad tuh kosong. takde tulis pape pon.
akuh : hoh ? kan kat kad tuh da memang ade tulisan, buatpe kita nak tulis lagi.
nina : at least tulis la something yang leyh buat dia berbunga2 n xcited dapat kad daripada jie.
akuh : banyak songeh pulak la sipolan tuh. haish !
nina : (tergelak) letak la from your secret admirer ke, saya nak kenal awak ke.
akuh : hoh ?! demand pulak mamat ni. lain kali la kita bagi kad yang ikhlas punya. huh ! takpon, nina tlg cakap kat effa, suruh sipolan tuh balas balik guna cara yg sama yg kita buat. ok tak ? kita taknak pesanan dia tuh disampaikan melalui mulut ke mulut. biar dia pulak yg bagi kita kad.
nina : ok, t kita sampaikan pesanan tuh ye. huhhuh


hah, sipolan tuh bukan main demand pulak kan. tak sangka, nerd tapi banyak songeh. aduyai. akuh de gak minta pendapat kat member akuh yang lelaki pasal tanggapan seseorang lelaki bila berada dalam situasi sama macam sipolan tuh. then, member akuh kate kalau yang pemberi kad tuh just letak nick tanpa nota lain dats mean si pemberi tuh mungkin malu. takde kena mengena dengan ikhlas atau pon tidak.
hmm, akuh pon dah tak tau nak kate ape lagi. tapi yang pasti akuh memang ikhlas bagi kad tuh n nak kenal ngan dia. takpe lah, kita tunggu jela feedback seterusnya daripada dia lepas ni.


*awak kate saya tak ikhlas. awak, sebenarnye saya segan~

waktu : 1/3 malam
cuaca : dingin
masa : 01:33am 

No comments:

Post a Comment