....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 26, 2013

my big day~

heyyylooo..

hola, memalam buta camni baru lah nak update blog kan. padahal; lagi 10minit nak balik dari kerja ni. ahad pon kerja, apa boleh buat, nak sara hidup lagi2 kerja kat Butik nih.. kan..

apa lah aku nak update pasal MY BIG DAY sangatttt kan !
actually, pasal convocation day aku lah. tu yang big day sangggatttt tu. ahahah, poyo lebih kan.

tak lama dah, 29 june ni lah berlakunya hari kejadian. heheh. tak sabar pulak. kebetulan harinya ni jatuh pada hari nikah kakak aku lak. aiseh... :(((

whatever it is, aku tak kisah la, janji dapat convo ! oh, pening ok bila dah menempuh alam pekerjaan, merumitkan hidup dengan segala hutang piutang yang aku kira2 3-4 bulan jugak lah nak settlekan. haish !! fening ! fening !


so, nantikan jelah big day aku tu nanti. tak lama dah.

seee yaaaaa ! ^__*

No comments:

Post a Comment