....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 9, 2013

semuanya dah lain~

assalamualaikum, blogger2 sekalian.

entri kali ni nak share lah sedikit cerita pasal life lately ni. semuanya dah lain.. the whole life sekarang rasa sangat berbeza, tak seperti dulu.

mungkin ada sifat2 yang negative sesetengah pihak, tu yang merubah keadaan. aku pun tak salahkan sesiapa, people change. kita pun takk boleh nak expect semua orang akan remain the same kan.

dulu family aku sangat tight, but now macam ada gap yang besar giler yang merenggangkan hubungan kami.
mungkin juga gara2 duit. money. money. duit.

duit, orang boleh berubah kerananya. bagi aku, duit memanglah penting tapi bukan semua benda boleh kita guna or pakai dengan duit. kasih sayang, pengorbanan itu semua tak perlukan duit pon.

kerana duit merenggangkan hubungan sesama manusia. kerana duit juga ada yang buat muka dan bermuka-muka. tak paham betul dengaan perangai manusia sekarang ni. cuba letak duit tu di tangga paling bawah dalam hidup, fokuskan family dulu ke. 

disebabkan duit, anak gaduh dengan mak ayah, bergaduh sesama adik beradik, gaduh dengan kawan. akhir sekali terus jadikan mereka2 ni sebagai musuh. 

aku hanya mahukan hidup macam dulu, aku bencikan permusuhan. 

No comments:

Post a Comment